[WMNL Strategie] Bezoekers en bewerkers

Ad Huikeshoven ad.huikeshoven op gmail.com
Zo Apr 1 08:31:59 CEST 2012

Hoi Erik,

Dank je wel voor je statistieken. Dit gaat zijn weg vinden in een verslag,
zal meegenomen worden in geplande enquete of nulmeting,  en zal input zijn
voor plan en begroting 2013. Een praatje op de WCN hierover is altijd goed
- Siebrand Mazeland is nu volgens mij de belangrijkste organisator,

Groet,

Ad