[WMNL Strategie] Bezoekers en bewerkers

Paul Becherer paul op wmnederland.nl
Zo Apr 1 01:17:28 CEST 2012

Marktonderzoek zou heel mooi zijn, en past ook in het programmaplan voor
2012, waar een aantal enquetes gespecificeerd staat. De bedoeling is op een
aantal punten een nulmeting te doen, en dan in ieder geval ieder jaar de
meting te herhalen, zodat we kunnen zien wat er gebeurt en hopelijk ook
kunnen inschatten of onze activiteiten effect hebben. We hadden daar
bepaalde vragen voor in het hoofd, maar als er betere en relevantere vragen
zijn, moeten we daar zeker over nadenken.

We hebben daar nu een bepaald bedrag voor gereserveerd in de begroting,
maar via sponsoring/korting dat naar beneden krijgen zou heel erg mooi
zijn. Op dit moment is het bedrag nogal natte-vingerwerk.

Paul.

Op 31 maart 2012 22:57 schreef Erik Zachte <erikzachte op infodisiac.com> het
volgende: