[wlm-es] Tarragona

Santiago Navarro Sanz wikimillars at hotmail.com
Sat Oct 1 11:01:15 CEST 2011

Lluis, pot ser l'error no està al Tarragonés, sino a un altra comarca.

Supose que Emilio fa referencia a aquest mapa:

http://toolserver.org/~emijrp/wlm/

Santi

Date: Sat, 1 Oct 2011 10:58:45 +0200
From: lowis.madu en gmail.com
To: wlm-es en lists.wmnederland.nl
Subject: Re: [wlm-es] Tarragona

Si te refieres al google maps yo lo veo sin ningún problema: http://maps.google.com/maps?q=http%3A%2F%2Ftoolserver.org%2F~para%2Fcgi-bin%2Fkmlexport%3Farticle%3DLlista_de_monuments_del_Tarragon%25C3%25A8s%26project%3Dca%26usecache%3D1

Lluis_tgn