[Wle-nl] Wle-nl Verzamelmail, Volume 45, Nummer 3

Michelle Boon boon op wikimedia.nl
Do Nov 9 10:41:22 CET 2017

Hallo Allemaal,

Fijn dat er gisteravond een goed skype-overleg is geweest en dat jullie
verder willen met Project Natuur.
Ik zou jullie hier verder graag in willen ondersteunen

Met vriendelijke groeten,

Michelle Boon
Event Organiser & Community Support
Wikimedia Nederland