[Wle-nl] stopt met Projekt Natuur Re: Volgend Project Natuur overleg: Doodle

Hans Muller j.m.muller op hccnet.nl
Do Sep 21 09:06:16 CEST 2017

Beste natuurvrienden,

Al een hele tijd hadden jullie niets meer aan mij, ik kan dit projekt, hoe
leuk, er gewoon niet bij doen blijkt. Incidenteel wil ik wel meedoen aan
activiteiten (editathon Hortus Amsterdam was mijn laatste bijdrage geloof
ik).

Bedankt voor jullie goede werk en gezelligheid, Gebruiker:Hansmuller