[Wle-nl] Klaar dermee

Wo Sep 20 17:39:32 CEST 2017

Hoi allemaal,

Ook na mijn laatste mail bleef het, afgezien van een schuifelende reactie
van Wilma zonder definitief antwoord, stil op de lijst. Niemand stopt
ermee, niemand gaat er opnieuw tegenaan, geen initiatief behalve wat al op
de plank lag en vooral veel stilte.

Ik vind het erg jammer, maar heb toch echt genoeg energie in het project
gestopt. Ik blijf niet langer trekken aan een project dat niet gedragen
wordt door zijn leden. Er zijn leukere uitdagingen, waaraan ik mij liever
toe wijdt.

Ik wens jullie veel succes met Project Natuur en lees het met interesse als
er nieuw leven in komt.
Nolda: kan ik het beheer van de maillijst aan jou overdragen?

Vriendelijke groet,