[Wle-nl] Hortus deelname door kind ?

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Wo Sep 13 17:26:06 CEST 2017

Als hij begeleid wordt door een volwassene kan het een heel leerzaam uitje
zijn.

Of een kind onder de 14 echter zelf juridisch verantwoordelijk kan worden
geacht en ook auteursrechten heeft op de foto's die hij maakt en upload, is
een ingewikkelde kwestie die we binnen OTRS ook al eens aan de hand hebben
gehad.

Ciell