[Wle-nl] Uitslag Themaweek op website.

Denise Jansen jansen op wikimedia.nl
Ma Sep 11 12:54:17 CEST 2017

Hallo allen,

Ik heb de communicatie over de winnaar ingepland. Op facebook WMNL en de
website verschijnt een bericht op 14 september. Daarnaast zal de winnaar
ook in de WMNL nieuwsbrief worden genoemd, die gaat eind september uit.

Dankjewel Nolda, voor de teksten die je hebt geschreven!

groetjes,
Denise

Denise Jansen
Projectleider
Wikimedia Nederland

tel. 06  2952 0069
(ma, di, do)

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Wikimedia Nederland organiseert regelmatig bijeenkomsten, u bent daarbij
van harte welkom. Kijk voor meer informatie in onze agenda
<https://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*