[Wle-nl] Wle-nl Verzamelmail, Volume 43, Nummer 6

Michelle Boon boon op wikimedia.nl
Do Sep 7 11:31:57 CEST 2017

Hallo Kees,

Dank je voor de projectpagina. Ik heb het aanmeldformulier toegevoegd. Ik
zag vandaag ook dat er een foutmelding in zat.

Dit
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfetsM4b0d5GrWkYwSvh40FJ3fzqDHAD-93FLuzIu5AR84oXw/viewform?usp=sf_link>is
het juiste inschrijfformulier.

Met vriendelijke groeten,

Michelle Boon
Event Organiser
Wikimedia Nederland

(ma, di, d*o)*

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Wikimedia Nederland organiseert regelmatig bijeenkomsten, u bent daarbij
van harte welkom. Kijk voor meer informatie in onze agenda
<https://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*