[Wle-nl] Vanavond overleg themaweek uitslag 19.30

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Ma Aug 28 20:10:52 CEST 2017

Hierbij de link naar projectpagina fotoworkshop Castricum: https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/natuur/Fotoworkshop_Tuin_van_Kapitein_Rommel
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : ciell.wikipedia op gmail.com
Datum : 28/08/2017 17:57
Aan : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : [Wle-nl] Vanavond overleg themaweek uitslag 19.30

      Hallo,

     Ik wilde het overleg van vanavond voor jullie voorbereiden en de deelnemers vast verdelen, maar het zijn er helaas maar 2, zie de puntenpagina.

    Daarom stel ik voor dat Kees en Nolda de punten van SvenDK natellen en Wilma en ik de punten van Mr Leopold. Dan zijn we er zo uit, toch?

   Het gewone werkoverleg is volgende week maandag, 4 september, ook om 19.30. Sandra Rientjes vroeg mij nog om nadrukkelijk even naar onze activiteiten voor 2018 te kijken, zodat deze nog meegenomen kunnen worden in de planning van het jaarplan.

  Vriendelijke groet,