[Wle-nl] Vanavond overleg themaweek uitslag 19.30

wjv weejeevee op gmail.com
Ma Aug 28 19:43:40 CEST 2017

Mijn telling van Mr leopold klopt wel, misschien zelfs 1 punt meer, ivm een
kaart wat ik ook een plaatje vind.

Maar SvenDK lijkt me duidelijk de winnaar. ook goede bronvermelding!!

Verder voor de overige deelnemers bedacht ik een trofee. Een aardig woordje
en een plaatje.

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ambrosius-egen.png

[image: Inline afbeelding 1]
[[File:Ambrosius-egen.png|40px]]