[Wle-nl] fotoworkshop Hortus Botanicus te Leiden

Za Aug 26 15:32:06 CEST 2017

Hallo Michelle,

Ik kan er ook bij zijn de 30ste in Leiden. Ik hoor graag de details als die
t.z.t. bekend zijn.

Hartelijke Groeten

Nolda Straatman

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/