[Wle-nl] Agenda vanavond 19.30 op Skype

sander turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Za Aug 19 20:30:36 CEST 2017

Ha Kees,

Ik breek ff in; weet jij wie bij Alterra dat werk verzet heeft?
Tien tegen één dat het in opdracht gebeurd is van EZ en dan zou het per
definitie publiek beschikbaar moeten zijn.

Ik kan het wel eens navragen bij EZ; ik vermoed dat ze een verzoek van ons
aan Alterra wel kracht bij zou willen zetten.
Zien wij in staat om alle informatie ook over te hevelen als het vrij
beschikbaar komt?

Met groet

Sander

--

--

Sander Turnhout
Strategisch adviseur SoortenNL

https://twitter.com/Sanderturnhout

(e) s.turnhout op soortenNL.nl <secretaris op voff.nl>
(t) 06 282 25 990
(w) www.soortenNL.nl <http://www.voff.nl/>
(fb) /soortenNL/ <https://www.facebook.com/soortennl/>

Ziet u ze vliegen? Vertel het ons op www.telmee.nl

Bezoekadres: Toernooiveld 1 - 6525 ED Nijmegen
Postadres: Postbus 9010 - 6500 GL Nijmegen