[Wle-nl] Logo voor Project Natuur

Denise Jansen jansen op wikimedia.nl
Ma Aug 14 10:40:09 CEST 2017

Leuk logo! Wel rare naam.....

Denise Jansen
Projectleider
Wikimedia Nederland

tel. 06  2952 0069
(ma, di, do)

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Wikimedia Nederland organiseert regelmatig bijeenkomsten, u bent daarbij
van harte welkom. Kijk voor meer informatie in onze agenda
<https://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*