[Wle-nl] vergadering

Wo Jul 26 16:31:20 CEST 2017

Ha Wilma,

Jammer inderdaad! We hebben de volgende vergadering gepland voor 5
september, weer op dinsdag om 19.30 en Kees wees je al op de notulen.

Maar op 28 augustus hebben we via Skype jury-overleg over de geschreven
artikelen in de Themaweek Natuur die er in augustus is: iedereen is van
harte welkom mee te helpen! We moeten namelijk alle punten natellen. Klinkt
als veel werk, maar dat ligt er echt aan hoeveel mensen er meedoen. Als je
me vooraf even laat weten of je Nolda, Kees en mij een handje wilt helpen,
neem ik je mee in de planning vooraf.

Vriendelijke groet,
Ciell