[Wle-nl] Agenda vanavond 19.30 op Skype

Nolda Straatman noldastraatman op gmail.com
Di Jul 25 11:48:09 CEST 2017

Hoi Ciell,

Als je me even linkje stuurt maak ik hem verder af. Ben erbij vanavond.
Zijn er nog dingen die er volgens jou echt op moeten?

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

nl.linkedin.com/in/noldastraatman/
Twitter @StraatmanNolda
Twitter @NoldasLifestyle