[Wle-nl] Tuin Kapitein Rommel

Ma Jul 24 15:58:48 CEST 2017

Hallo Kees,

Heeft Michelle jou nog benaderd voor activiteit bij de tuin van Kapitein
Rommel? Of heb je zelf al contact met haar gehad hierover? Want ik kreeg
een mail met de vraag dat ze twee mensen zocht voor de begeleiding van die
dag o.a. voor een uitleg en hulp bij uploaden. Ik heb haar verteld dat jij
en ik hier bij zouden zijn en dat wij dit onderling zouden afstemmen. Laten
we het er morgen tijdens de vergadering even over hebben.

P.S. Volgens mij is Michelle nu op vakantie, maar ze beantwoord af en toe
wel haar mail.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/