[Wle-nl] Inschrijven Kapitein Rommel

Wo Jul 19 11:43:22 CEST 2017

Hoi Ciell,

Ben er eigenlijk aan  toe om de themaweek aankondiging te doen in het
biologiecafé (https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Biologiecaf%C3%A9,
dit is toch de juiste pagina?) Zou jij of iemand anders nog iets kunnen
doen aan de pagina van de themaweek (
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/Themaweek/Natuurgebieden),
zodat die wat meer info bevat, voordat ik er naar verwijs.

Alvast bedankt.

P.S.: Moet het niet ook op onze projectpagina op Wikipedia?

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/