[Wle-nl] Inschrijven Kapitein Rommel

Di Jul 4 17:21:48 CEST 2017

Maar kan het berichtje wel in het Biologie café geplaatst worden?

Veel plezier in Edinburgh Ciell

Groeten Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/