[Wle-nl] Aankondiging Themaweek Natuur voor nieuwsbrief

Denise Jansen jansen op wikimedia.nl
Ma Jul 3 14:25:35 CEST 2017

vervolg op mijn mail van net - Sandra is akkoord, het artikel verschijnt
maandag de 24e juli op de homepage van wikimedia.nl, dan is het goed te
vinden als alles op social media verschijnt.

groetjes!

Denise Jansen
Communicatie en Community support
Wikimedia Nederland

tel. 06  2952 0069
(ma, di, do)

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Wikimedia Nederland organiseert regelmatig bijeenkomsten, u bent daarbij
van harte welkom. Kijk voor meer informatie in onze agenda
<https://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*