[Wle-nl] Aankondiging Themaweek Natuur voor nieuwsbrief

Denise Jansen jansen op wikimedia.nl
Do Jun 29 13:57:07 CEST 2017

Hi Nolda,

Ik heb het aangepast. De uiteindelijke tekst staat nu hier:
https://nl.wikimedia.org/wiki/Nieuwsbrief/63#14-27_augustus_themaweek_Natuurgebieden
Mocht je nog iets heel geks zien, laat het me weten :-)

groetjes,
Denise

Denise Jansen
Communicatie en Community support
Wikimedia Nederland

tel. 06  2952 0069
(ma, di, do)

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Wikimedia Nederland organiseert regelmatig bijeenkomsten, u bent daarbij
van harte welkom. Kijk voor meer informatie in onze agenda
<https://www.wikimedia.nl/pagina/agenda>.*