[Wle-nl] Wat doet mee voor prijzen themaweek

Wo Jun 28 12:57:02 CEST 2017

Ja dus zowel toevoegen aan Commons als vanuit Commons aan artikelen, dacht
ik.

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/