[Wle-nl] Wat doet mee voor prijzen themaweek

Wo Jun 28 10:22:22 CEST 2017

Hallo Allemaal,

Zoals jullie gezien hebben ben ik met Denise bezig met de teksten voor de
vooraankondiging voor de themaweek.

Bij het tekstje voor de nieuwsbrief had ik het wat onduidelijk gesteld en
was het niet duidelijk of het ging om foto's, filmpjes enz uploaden naar
Commons of om het toevoegen van al op Commons staand materiaal aan
artikelen.

Naar mijn idee hadden we afgesproken, dat alles meedeed, dus lijken beide
opties mee te doen.

Ik heb nu voor de nieuwsbrief voorgesteld om het zo algemeen mogelijk te
houden, maar zou graag jullie mening horen, zodat ik het voor de andere
teksten helder kan stellen.

Alvast bedankt.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/