[Wle-nl] Agenda donderdag 22-06, 19:30 Skype

Do Jun 22 15:00:10 CEST 2017

Hallo allemaal,

Ik heb even een opzetje voor de vooraankondiging van de themaweek gemaakt,
dat ik hierbij met jullie deel. Graag jullie opmerkingen dan neem ik het
met Denise op om het her en der zoals afgesproken gepubliceerd te krijgen.

https://docs.google.com/document/d/1Id8PThoUwdznZkMOyYK1yJybW7vDdqzjKVcuKtwXy6I/edit?usp=sharing

Hartelijke Groeten

Nolda Straatman

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/