[Wle-nl] Hoe nu verder

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di mei 30 12:29:34 CEST 2017

Hallo allemaal,

Meteen ook de volgende email. Want bij een vertrek horen ook wat praktische
zaken. Vanuit kantoor is op dit moment nog niet bekend wie het
aanspreekpunt zal zijn voor project natuur. Zodra dat bekend is worden
jullie daar uiteraard over geïnformeerd. De lopende zaken zijn echter wel
overgedragen en zullen deels door mij zelf worden afgerond en de rest draag
ik over aan Michelle. De lopende zaken zijn:

*Foto's van bodemprofielen, Denise
*Fotoworkshop 15 juli bij de Hortus, Michelle
*Fotoworkshop Kapitein Rommel, Michelle
*Meten van de resultaten uit het QR-code project, Michelle

Betreft de themaweek is mijn inschatting dat er weinig voor kantoor over
zal blijven. Voor het plaatsen van berichten op de website of socialmedia
kanalen kan er contact opgenomen worden met Denise.

Met vriendelijke groet,

Sindy Meijer

Communicatie & Community support Wikimedia Nederland
<http://www.wikimedia.nl>

0650879379  •  (0)30 3200238
Werkdagen maandag t/m donderdag