[Wle-nl] Ideeën uitwerking Thema natuur in projectvoorstel Wikimedia - Uitnodiging om te reageren op het item

Zo mei 7 21:36:38 CEST 2017

Hoi Kees,

Ik heb je ideeën vast doorgenomen en zie vooral dat je enerzijds met
vrijwilligers wilt werken en anderszijds 7 activiteiten voorstelt.

Ik denk dat we dan moeten kijken naar wat er nodig is om je ideeën en
activiteiten te realiseren. Is dat aanschaf materiaal (scanner)? Een
medewerker die de vrijwilligers kan begeleiden? Een WiR die vanuit de
organisaties het bronmateriaal aanbiedt? Ik denk dat we daar dinsdag over
kunnen overleggen: Sander zal daar trouwens niet bij zijn, hij heeft
afgezegd.

Groetjes, Ciell