[Wle-nl] grote donatie voor gendergap en natuur

Do mei 4 15:19:03 CEST 2017

Beste Sandra,

Wat fijn dat we de donatie hebben gekregen. Zoals Kees al zei gaan we het
er vast over hebben in de vergadering volgende week.

Hartelijke Groeten

Nolda Straatman

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/