[Wle-nl] Opzet Themaweek Natuur juli/augustus

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Ma mei 1 08:47:45 CEST 2017

Hallo allemaal,

Het bestand in de bijlage is te groot om over de maillijst te versturen.
Voor het gemak heb ik het document van Nolda dan ook even in de drive
gezet: Ik zou jullie willen vragen om op dit bericht te antwoorden en niet
op het bericht van Nolda.

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B0cdGSXXM8jsa2sxRFRDWV9tdXc

Op 30 april 2017 om 12:51 schreef Nolda Straatman <noldastraatman op gmail.com>
: