[Wle-nl] Fwd: Re: Re: KNNV cursus afgelast

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Apr 6 09:05:26 CEST 2017

Hey Ciell,

Je hebt helemaal gelijk :) 27 mei, fijn dat je kunt. Ik zal de zaterdag in
elk geval vast even claimen en kijken wie ik allemaal kan aanschrijven.

Op 5 april 2017 om 19:40 schreef Ciell Wikipedia <ciell.wikipedia op gmail.com>
: