[Wle-nl] KNNV cursus afgelast

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Di Apr 4 21:26:14 CEST 2017

Beste mensen,
Helaas moet ik melden dat de schrijfcursus voor KNNV Heuvelrug-Zeist niet doorgaat.
In het weekend waren nog geen aanmeldingen binnengekomen dus het bestuur heeft de knoop doorgehakt dat het minimum van 8 deelnemers niet meer haalbaar was.
Ze gaan nog overleggen of het aantrekkelijk is de cursus in het winterseizoen aan te bieden (de KNNV'ers willen nu vooral het veld in is het idee). Het bestuur is nog steeds enthousiast over het idee verzekeren ze mij.
Vandaag kreeg ik alsnog 1 aanmelding binnen. Ik ga met die persoon praten of ik voor hem iets individueel kan doen.
Mochten er nog een paar komen dan heeft Sindy aangeboden een keer iets op kantoor voor ze te organiseren. Eventueel doen we dan weer een beroep op enkelen van jullie.
Dank voor het meedenken en de bereidheid om te komen helpen.
Groeten,  Kees