[Wle-nl] https://www.plantennamen.info/contact

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Do Mrt 16 16:39:06 CET 2017

Is dat de vrijgave van Maarten? Dat zou snel en goed nieuws zijn :D Ik heb
naast Bas ook nog een vraag uit staan bij een mogelijk nieuwe vrijwilliger
om de donatie te verwerken. Mocht dat niet lukken vraag ik André nog en
anders moeten de afbeeldingen toch via een harde schijf.

Er is nog wel 1 kanttekening en dat is dat niet alle foto's van hem zijn.

Op 16 maart 2017 om 16:34 schreef Ciell Wikipedia <ciell.wikipedia op gmail.com