[Wle-nl] https://www.plantennamen.info/contact

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Di Mrt 14 17:30:56 CET 2017

Hi Sander,

Bedankt voor het meedenken. Ik ben alleen bang dat, dat dan een aantal
usb-sticks gaan worden ;)

hij kan een USB stick opsturen; of een harde schijf?

--

--

Sander Turnhout
Strategisch adviseur SoortenNL

https://twitter.com/Sanderturnhout

(e) s.turnhout op soortenNL.nl <secretaris op voff.nl>
(t) 06 282 25 990
(w) www.soortenNL.nl <http://www.voff.nl/>
(fb) /soortenNL/ <https://www.facebook.com/soortennl/>

Ziet u ze vliegen? Vertel het ons op www.telmee.nl

Bezoekadres: Toernooiveld 1 - 6525 ED Nijmegen
Postadres: Postbus 9010 - 6500 GL Nijmegen