[Wle-nl] Vacature vrijwilliger

Kees van Vliet k.vliet op kpnmail.nl
Di Feb 7 12:58:13 CET 2017

Prima wervende tekst Ciell. Sorry voor late reactie.

Groeten,  Kees

From: Ciell Wikipedia
Sent: Friday, January 27, 2017 6:23 PM
To: wle-nl
Subject: [Wle-nl] Vacature vrijwilliger

Hoi allemaal,

Zoals jullie in het nieuwe jaarplan kunnen zien staan er veel activiteiten op de rol voor Project Natuur dit jaar. Toch is het de bedoeling dat de ondersteuning vanuit kantoor minder wordt en wij meer zelf gaan doen, terwijl we allemaal al best wel druk zijn volgens mij.

Ik wil daarom een voorstel tot vacature bij jullie voorleggen. Die kan dan op de website van WMNL komen te staan en verspreid worden, oa op Wikipedia, maar ook door Sander en bij bevriende organisaties.

Willen jullie er eens naar kijken en hem eventueel aanvullen? Dan zet ik hem voor onze bespreking op 7 februari op de agenda.

Groetjes,