[Wle-nl] schrijfworkshop

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Ma Feb 6 14:34:25 CET 2017

Sander, ik ben 4 maart bij de landelijke dag en 18 maart bij de workshop.
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : s.turnhout op soortennl.nl
Datum : 06/02/2017 13:48
Aan : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : [Wle-nl] schrijfworkshop
 Beste mensen,

  We overwegen om op 17 februari een schrijfworkshop bij WNF te wijden aan et publiceren van het living planet report. Tot nu heeft zich één vrijwilliger gemeld - en kees en ik. Ik denk dat het goed is om dit rapport 'er snel ff op te zetten' - als dat al zou kunnen; want het is iets dat leeft bij vrijwilligers en medewerkers en het wordt ook in de buitenwereld veel gezien. Dat kan goed zijn voor onze pogingen om mensen te werven. Wat denken jullie? Zouden jullie erbij kunnen / willen zijn en/of weten jullie mensen die geïnteresseerd zouden zijn?

  Verder zijn we (ben ik; maar ieder van jullie is ook van harte welkom) 4 maart bij de landelijke dag van de Vlinderstichting. Daar komt geen aparte stand van Wiki maar komt het wikiproject in de stand over communicatie (naast eentje over onderzoek en eentje over beheer). De vlinderstichting wil uitstralen dat wikipedia; één van de dingen is zij doen. Dat vind ik leuk. Het idee is dat we 18 maart dan een schrijfworkshop doen met de mensen die er 7/1 niet bij konden zijn en met mensen uit de Vlinderachterban. We kunnen aan het werk met de dagvlinderatlas (
  https://www.bol.com/nl/p/de-dagvlinders-van-nederland/1001004002720009/); vlindernet; afbeeldingen en ook filmbeelden van de nederlandse vlindersoorten. Wie van jullie wil 18 maart ondersteuning bieden bij de workshop?

  Met vriendelijke groet

  Sander

  --

--

Sander Turnhout
Strategisch adviseur SoortenNL

https://twitter.com/Sanderturnhout

(e) s.turnhout op soortenNL.nl
(t) 06 282 25 990
(w) www.soortenNL.nl
(fb) /soortenNL/

Ziet u ze vliegen? Vertel het ons op www.telmee.nl
Bezoekadres: Toernooiveld 1 - 6525 ED Nijmegen
Postadres: Postbus 9010 - 6500 GL Nijmegen