[Wle-nl] Impact beelddonatie Nederlandsche Vogelen, 6 januari 2017

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Ma Jan 9 13:32:03 CET 2017

Dag Sindy, ja ik heb wel interesse in die tools. Hans heeft me ook al eens iets laten zien, maar het zakt bij mij snel weg als ik het niet actief ga gebruiken. Dit overzicht geeft wel inspiratie om er wat verder in te duiken.
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : meijer op wikimedia.nl
Datum : 09/01/2017 11:45
Aan : k.vliet op kpnmail.nl, wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : Re: [Wle-nl] Impact beelddonatie Nederlandsche Vogelen, 6 januari 2017
 Hallo Kees,

  We houden vanaf kantoor ook altijd alle cijfers bij:
  https://nl.wikimedia.org/wiki/Projecten_van_WMNL/Statistiek

  Mocht daar vragen over zijn, hoor ik dat graag. Ik kan ook wel een keer tijdens een vergadering kort wat tools bespreken die gebruikt kunnen worden om tot deze cijfers te komen, als daar belangstelling voor is.

          0650879379

          (0)30 3200238
          Werkdagen maandag t/m donderdag

    Op 6 januari 2017 om 18:29 schreef
    k.vliet op kpnmail.nl
    <k.vliet op kpnmail.nl>:

     Dank! Wat ontzettend leuk en interessant. Ik zie al allerlei dingen die ik nog niet wist en waarover ik nu vragen kan gaan stellen (DBpedia?). En dit soort analyses hopelijk zelf toepassen. Maar dat is toekomstmuziek.

       Voor nu belangrijk om deze informatie met elkaar te delen en er ook samen trots op te zijn. Hulde voor al degenen die hieraan hebben bijgedragen. Zeker en misschien wel vooral voor Dick die zijn enthousiasme voor Nozeman en Sepp altijd uitbundig naar voren bracht en volgens mij ook heel veel aan de artikelen heeft gedaan.

       Groeten,  Kees