[Wle-nl] workshop 7 januari

sander turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Di Dec 20 12:00:33 CET 2016

Beste mensen,

We hebben nu 8 aanmeldingen voor de workshop op 7 januari - één ervan is
resultaat van actief pushen, de rest kwam binnen na de presentatie op de
florondag.

Het ziet er naar uit dat we aan de gang kunnen met foto's (mogelijk zeer
veel van free nature images & martin stevens), met geluiden (14 amfibieën)
en teksten, voornamelijk verspreidingsatlas.

Er zijn wel een paar 'belangrijke figuren' bij, d.w.z. mensen met een groot
netwerk onder actieve vrijwilligers dus we moeten er iets leuks van maken.
Daar kan ik heel goed hulp bij gebruiken denk ik.

@Ciel, kun jij een onderdeel doen over hoe om te gaan met afbeeldingen?
@Hans, kun jij de geluiden verwerken?
@Kees, kun jij een algemene intro doen over hoe je een account aanmaakt en
hoe je begint met bewerken; jij hebt veel libellen gedaan en het floron
project lijkt daar heel erg op.

ik regel lunch & borrel en ik heb ook voor iedereen een aardigheidje

hartelijke groet & alvast fijne dagen

Sander

--

--

Sander Turnhout
Strategisch adviseur SoortenNL

https://twitter.com/Sanderturnhout

(e) s.turnhout op soortenNL.nl <secretaris op voff.nl>
(t) 06 282 25 990
(w) www.soortenNL.nl <http://www.voff.nl/>
(fb) /soortenNL/ <https://www.facebook.com/soortennl/>

Ziet u ze vliegen? Vertel het ons op www.telmee.nl

Bezoekadres: Toernooiveld 1 - 6525 ED Nijmegen
Postadres: Postbus 9010 - 6500 GL Nijmegen