[Wle-nl] Overleg gisteren

Nolda Straatman noldastraatman op gmail.com
Ma Nov 28 14:13:38 CET 2016

Hoi Allemaal,

Heb de doodle niet ingevuld, kan ook niet altijd en sowieso alleen via
Skype, dus prikken jullie maar een datum, dan sluit ik mij wel aan als het
kan.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

nl.linkedin.com/in/noldastraatman/
Twitter @StraatmanNolda
Twitter @NoldasLifestyle