[Wle-nl] Vergadering volgende week dinsdag 8 november om 19:30 uur

wjv weejeevee op gmail.com
Di Nov 15 19:19:14 CET 2016

Ik geloof dat ik degene ben die 6 dec niet kan. Ook die weken erna heb ik
niet zoveel tijd. Ik zou zeggen ga gerust zonder mij op 6 december
brainstormen. Anders duurt het nog wel weer erg lang. Overdag lukt me
sowieso niet makkelijk.

gr wilma

Op 15 november 2016 17:52 schreef Ciell Wikipedia <ciell.wikipedia op gmail.com