[Wle-nl] WCN

Denise Jansen jansen op wikimedia.nl
Ma Nov 14 12:54:50 CET 2016

Hoi Sander,

Even ter informatie, ik heb deze samenvatting nu ook toegevoegd aan het
programma.
Ervan uitgaande dat de tekst af is.

groetjes!
Denise

Communicatie en Community support
Wikimedia Nederland

tel. 06  2952 0069
(ma, di, do)

*Postadres*:                                                 * Bezoekadres:*
Postbus 167                                                Mariaplaats 3
3500 AD  Utrecht                                         Utrecht

*Op zaterdag 19 november is de jaarlijkse Wikimedia Conferentie Nederland.
Leer meer over wat er wordt er gedaan om meer kennis vrij toegankelijk te
maken. Wie doet dat? Wat betekent Wikipedia voor instellingen? Koop nu je
toegangskaarten via de conferentie website
<https://wikimedia.civicoop.org/sites/all/modules/civicrm/extern/url.php?u=174&qid=7319>.*