[Wle-nl] Vergadering volgende week dinsdag 8 november om 19:30uur

Ma Nov 7 10:40:34 CET 2016

Prima! 18.00 uur ben ik er bij via Skype. Gaat echt niet lukken om naar
Utrecht te komen nog.

Groeten

Nolda

Chocolade, Chocoladeproeverijen,  Lezingen en Chocolade-educatie, Cultuur
en Lifestyle Projecten, Auteur, Redacteur, Community
Management,Taalonderwijs, Social Media.

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Noldas-Lifestyle/481830325214336
Website: www.chocinella.nl
Website: http://noldaslifestyle.wordpress.com/