[Wle-nl] Vergadering volgende week dinsdag 8 november om 19:30 uur

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Do Nov 3 15:47:14 CET 2016

Hoi,

Ik wil nog steeds wel naar kantoor komen, maar stel dan voor dat we de
vergadering eerder beginnen. 18.00 of 18.30.
Doen we het later dan wordt het idd Skype voor mij, omdat ik anders zit met
de terugreis.

Groetjes,
Ciell