[Wle-nl] WCN

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Wo Nov 2 10:55:08 CET 2016

Hoi Wilma en anderen,

Ik zou de introductie kunnen doen, maar ons onderdeel van Wikipedia
bewerken met Floron is tegelijk met de presentatie van het Gendergap en
daarvoor neem ik een onderdeel voor mijn rekening, dus ik kan denk ik niet
bij het Floron stukje zijn. Wel help ik met de lootjes uitdelen in de pauze!
Misschien dat het handiger is als iemand anders de introductie doet omdat
ik niet bij de workshop ben?

Groetjes,
Ciell