[Wle-nl] Analyse etalageartikelen

Sindy Meijer meijer op wikimedia.nl
Wo Okt 12 13:42:40 CEST 2016

Hallo allemaal,

Even ter info, naar aanleiding van het stuk van Wilma en Dick en de daaruit
volgende feedback hebben Ciell en ik gisteren even gekeken in welke vorm we
dat het beste kunnen gieten zodat we dat gezamenlijk kunnen bespreken. Ik
hoop volgende week de laatste hand aan het overzichtje te leggen en dat met
jullie te kunnen delen, voor de vergadering.

@Kees ik neem daarin ook jouw onderzoekje mee.