[Wle-nl] Wle-nl Verzamelmail, Volume 32, Nummer 4

Tess Huijts t.j.huijts op hotmail.com
Wo Okt 5 15:38:46 CEST 2016

Hoi,

Brainstormen op locatie en overdag is voor mij niet mogelijk, ik begin vanaf morgen met mijn nieuwe baan.

Met vriendelijke groet,

Tess Huijts

________________________________
Van: Wle-nl <wle-nl-bounces op lists.wmnederland.nl> namens wle-nl-request op lists.wmnederland.nl <wle-nl-request op lists.wmnederland.nl>
Verzonden: woensdag 5 oktober 2016 13:53
Aan: wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp: Wle-nl Verzamelmail, Volume 32, Nummer 4

Stuur Wle-nl maillijst aanmeldingen naar
        wle-nl op lists.wmnederland.nl

Om u aan of af te melden via het web, bezoek
        https://lists.wmnederland.nl/mailman/listinfo/wle-nl
of stuur een e-mail bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
        wle-nl-request op lists.wmnederland.nl

U kunt de persoon die de lijst beheert bereiken op
        wle-nl-owner op lists.wmnederland.nl

Als u berichten beantwoordt, gelieve meer specifieke informatie in de
onderwerp-regel op te nemen dan alleen maar "Re: Inhoud van Wle-nl
verzamelmail..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. Re: Brainstorm GAAT MORGEN NIET DOOR! (k.vliet op kpnmail.nl)
   2. Re: Brainstorm GAAT MORGEN NIET DOOR! (Sander Turnhout)

Message: 1