[Wle-nl] Brainstorm GAAT MORGEN NIET DOOR!

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Wo Okt 5 13:12:39 CEST 2016

Ik weet niet of ik dinsdag helemaal fit ben want ik moet maandag een kleine ingreep in het ziekenhuis laten doen. Maar ik zal in elk geval schriftelijk reageren.
Groeten,  Kees
----Origineel Bericht----
Van : meijer op wikimedia.nl
Datum : 05/10/2016 11:54
Aan : wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp : Re: [Wle-nl] Brainstorm GAAT MORGEN NIET DOOR!
 Hoi,

  Dat kunnen we doen. Ik heb volgende week een relatief lege agenda qua afspraken. Dus wat mij betreft zou het kunnen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe de rest zit?

         Met vriendelijke groet,

         Sindy Meijer

          Communicatie & Community support Wikimedia Nederland

          0650879379

          (0)30 3200238
          Werkdagen maandag t/m donderdag

    Op 5 oktober 2016 11:01 schreef Ciell Wikipedia