[Wle-nl] Tuin van Kapitein Rommel en Wikipedia

k.vliet op kpnmail.nl k.vliet op kpnmail.nl
Ma Sep 26 15:05:25 CEST 2016

Ja hij bestaat echt, de tuin van Kapitein Rommel! Het klinkt als een kinderboek, maar het is echt een educatieve tuin met vrijwilligers. Ze hebben naambordjes bij de kruidentuin en bij enkele bomen/struiken. De tuin is niet heel groot.
Ik heb telefonisch contact gehad en ze zijn enthousiast om mee te werken. Willen wel eerst aan bestuur voorleggen (7 okt) en de vrijwilligers zullen er ook hun zegje over doen.
Ik heb toegezegd nog wat meer informatie te sturen over hoe we het doen en wat we nog meer kunnen aanbieden (doe ik samen met Wilma).
We zijn ook in gesprek met de Londotuin. Naambordjes bij planten is daar niet aan de orde. Eventueel wel biotoopbeschrijvingen (vergt dan wel nog wat werk op Wikipedia). Komen we binnenkort op terug.
Groeten,  Kees