[Wle-nl] Wle-nl Verzamelmail, Volume 31, Nummer 8

Tess Huijts t.j.huijts op hotmail.com
Di Sep 13 13:33:09 CEST 2016

Hallo allemaal,

Ik ben er ook bij via Skype vandaag, ik vind het ook iets te warm om zo ver (vanuit Zuid-Limburg) te reizen.

Tot vanavond.

Groetjes,

Tess Huijts

________________________________
Van: Wle-nl <wle-nl-bounces op lists.wmnederland.nl> namens wle-nl-request op lists.wmnederland.nl <wle-nl-request op lists.wmnederland.nl>
Verzonden: dinsdag 13 september 2016 12:00
Aan: wle-nl op lists.wmnederland.nl
Onderwerp: Wle-nl Verzamelmail, Volume 31, Nummer 8

Stuur Wle-nl maillijst aanmeldingen naar
        wle-nl op lists.wmnederland.nl

Om u aan of af te melden via het web, bezoek
        https://lists.wmnederland.nl/mailman/listinfo/wle-nl
of stuur een e-mail bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
        wle-nl-request op lists.wmnederland.nl

U kunt de persoon die de lijst beheert bereiken op
        wle-nl-owner op lists.wmnederland.nl

Als u berichten beantwoordt, gelieve meer specifieke informatie in de
onderwerp-regel op te nemen dan alleen maar "Re: Inhoud van Wle-nl
verzamelmail..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. Re: Vergadering 13 september op kantoor (Romaine Wiki)
   2. Re: Vergadering 13 september op kantoor (Ciell Wikipedia)

Message: 1