[Wle-nl] Vergadering 13 september op kantoor

Ciell Wikipedia ciell.wikipedia op gmail.com
Di Sep 13 09:44:06 CEST 2016

Ook ik haak af voor de lange en warme reis naar Utrecht vandaag.
Sorry Sander, had je graag eens ontmoet! Maar er komen vast andere
gelegenheden.

Op Skype ben ik er wel bij vanavond.

Groetjes, Ciell