[Wle-nl] Fwd: 17 sept

Sander Turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Di Sep 6 11:14:14 CEST 2016

Ik doe niet een presentatie maar zit in het forum. Als wiki met een standje schrijvers werft, kan ik daar wel maar verwijzen maar het is wel ver weg van het onderwerp wildernis. Wat willen we bereiken? Is er wildernis info op wiki die aangevuld moet worden? Willen we wetenschappers bewegen te delen? Martin moet daarvoor te porren zijn maar het risico is dat dat weer gezien wordt als reclame voor de boeken van Martin...
Met groet

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: "Sindy Meijer" <meijer op wikimedia.nl>
Verzonden: ‎6-‎9-‎2016 11:06
Aan: "wle-nl" <wle-nl op lists.wmnederland.nl>
Onderwerp: [Wle-nl] Fwd:  17 sept

Op 17 sept. a.s. vindt het jaarlijkse symposium van de Heijmans- & Thijsse-stichting plaats. Thema: Wild of geordend: http://www.heimansenthijssestichting.nl/symposium-wild-geordend/ Wie gaan er naar toe? Ik heb het in ieder geval in mijn agenda gezet. Vraag van Dick. Er zijn kosten aan verbonden. In hoeverre is het interessant voor project natuur?Sander heeft een presentatie en kan wel in 1 zin project natuur op de kaart zetten. Graag even met mij afstemmen voor declaraties zodat we niet met de hele groep daar zijn

Dit stond in de notulen van het laatste overleg. Ik heb verder geen berichten ontvangen van mensen die daar heen willen.

Groet,

Sindy