[Wle-nl] WCN

sander turnhout s.turnhout op soortennl.nl
Ma Sep 5 13:46:56 CEST 2016

ik zie net dat ik er morgen niet ben. Daar staat tegenover dat ik er de
week daarna extra lang ben ivm de vergadering :-)

met groet

--

--

Sander Turnhout
Strategisch adviseur SoortenNL

https://twitter.com/Sanderturnhout

(e) secretaris op voff.nl
(t) 06 282 25 990
(w) www.voff.nl // *www.soortenbescherming.nl
<http://www.soortenbescherming.nl/>*

Ziet u ze vliegen? Vertel het ons op www.telmee.nl

Bezoekadres: Toernooiveld 1 - 6525 ED Nijmegen
Postadres: Postbus 9010 - 6500 GL Nijmegen